Meteen naar de content

Heb je een vraag?

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen

Bestelling en levering

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een track & trace via e-mail. Ook kan je inloggen en de track & trace in je eigen account bekijken.

Leveren jullie ook in het buitenland?

Ja, maar de levertijd en kosten variëren per land.

Kan ik een bezorgdatum kiezen?

Dat is mogelijk bij het afrekenen, afhankelijk van de
beschikbaarheid van onze vervoerders.

Kan ik ook kiezen voor afhalen?

Ja, je kan je bestelling ook laten bezorgen op een afhaalpunt van onze vervoerders.

Retourneren

Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?

Het product moet onbeschadigd en in originele verpakking zijn.

Moet ik betalen voor het retourneren?

De retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het
product defect is geleverd.

Kan ik mijn bestelling wijzigen na herroeping?

Nee, na herroeping wordt het aankoopbedrag
teruggestort en moet je opnieuw bestellen.

Betalingen

Kan ik in termijnen betalen?

Nee, het is niet mogelijk om in termijnen te betalen.

Van welke betalingsmogelijkheden kan ik gebruik maken?

Je kan gebruik maken van, iDeal en van een creditcard betaling.

Hoe snel kan ik mijn betaling van een retour verwachten?

Als alles in orde is, ontvang je het bedrag binnen 7 dagen na ontvangst van je retour.

Ruilen

Kan ik een product ruilen?

Ja, het is mogelijk om een product te ruilen. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

Hoe snel ontvang ik mijn geruilde artikel?

Binnen 7 werkdagen na ontvangst van het geretourneerde product.

Kan ik een tweede keer ruilen ?

Je kunt het product opnieuw ruilen volgens het ruilbeleid.

Klachten

Kan ik een klacht telefonisch indienen?

Ja, maar het is ook mogelijk om per e-mail een klacht in te dienen.

Hoe lang duurt het voordat een klacht wordt opgelost?

We streven er naar om de ingediende klacht binnen 14 dagen op te lossen. We houden je op de hoogte van de voortgang.

Staat je vraag er niet tussen?

Vul het contactformulier in en de klantenservice neemt contact met je op.

Heb je liever telefonisch contact? Bekijk dan de contactgegevens op de klantenservice pagina.

Naam *

E-mailadres *

Telefoonnummer

Waar gaat jouw vraag over? *

Wat is je vraag of opmerking? *

Bestsellers